Тъй като аз летях на самолети

В деня на неговото tridtsatitrohletiya реших да съставя годишен списък на това, което искам да направя през следващата година от живота си. Една от точките в списъка е на полет на самолет. Да, да, точно така, защото в своята тридесет и три, аз почти никога не летели на борда на самолети. "Почти никога", - защото на възраст от четири бях все още летят на "ТУ-154" от Ленинград (тогава Ленинград) до Донецк. Всичко, което си спомням - rulezhka в пълна тъмнина и светлините в един прозорец - и дясното леглото домашен любимец у дома. Поради това, за първи път за първата не се счита, и затова реших да се запълни тази празнина.

Като човек с напреднала подготовка на полета, реших да регистрират своя електронен билет за авиокомпанията, а не да се регистрират на летището. Ха! Дори и преди това е необходимо да ме за това се смее Olka приятел - и с право. Двадесет минути по-късно, аз се опитах да го направя - всичко безполезно, формата не се изпраща. Мислех, че прави нещо нередно, но това е по-лесно - изявление функция на интернет страницата на "Aerosvіta" просто не работи. Е, това не работи - и това е всичко. И предупреждават това не е необходимо. Но това е реалността на украинския Интернет.

Събудих се сам, без будилник в 3:30. Изтичах до кухнята към водата само малко време, за да се затопли. Аз съм в банята, а след това със студена вода се влива tooooonenkoy поток. И водата е време да се загрява, а след това се разрежда-нищо! Като цяло, един път отивам. Обадих се на такси - дойде "Волга". Но, както се оказа, "Волга", това съжалявам, че отидох в този ред. Заради завоя Константин (добре, който минава тази печална място, което вече е на пет години е в състояние на "изграждането на пътен възел транспорт" със съответната състоянието на пътната настилка, ноу) бедно момиче, уловени дупка, която почти се срина по време на неуспех и след това тя се влачеше с чудовищен трясък и скърцане на магистралата със скорост от четиридесет километра в час. И в 5:30 сутринта бях на "Донецк" единственият международния терминал на летището.

Ако си спомняте, че съм педантичен и донякъде скучен, можете да се досетите какво съм притиснат да се регистрирате. Разбира се, аз спечелих 12а - точно по левия фланг (добре, разбрах по-късно). Разхождах се около терминал на летището. Отидох на преглед и го подаде на първо място. Поради лични неща, които са имали само камерата, всичко мина много бързо. И тогава аз трябваше да стои на едно място в продължение на един час в чакалнята и погледнете в зората самолети паркирани.

В 06:30 часа от терминал дойде една млада дама в униформа на полета и започна да приемам бордни карти, след отваряне на вратата. Отново за първи път излезе от терминала и влезе в огромен автобус, който да вземе пътниците към самолета. Десет минути по-късно, в автобуса се изпълни с хора, затворени врати, и отидохме. имахме пет минути в сайта, но по някаква причина преди лайнер «А-320" (а не "Боинг-737"), авиокомпания "Donbassaero" (вместо "АероСвит"). Осъзнавайки, че грешката не може да бъде, един вътрешен глас призова на всички едно и също - "Какво става, ако Суслов, точно сега, не отлети до Киев yForum и в Ивано-Франковск на селскостопанска изложба? ". В отговор на въпроса на вътрешния си глас, аз помня, че три авиокомпания Kolomoisky вече две години като обединена комисия за съвместни полети и ме тревожи на всяка цена.

Аз бях в самолета. Всички кинематографични похвати, когато самолетът изглежда да е нещо огромно и просторно, всъщност, една приказка. Тя е малка, тясна и тесен. И точка.

Пътниците са били достатъчно, след като поздрави командирът на самолета на кораба започна да се движи машината с жълти мигащи светлини, по време на които стюардеси смешни жестове, придружени от една история за безопасността на пилота. Историята е вече приключила, и всички ние се качи и се качи по бетон ивица. Летището беше изчезнал зад себе си, и всички ние отидохме и отиде; в един момент ми се стори, че ние сме за да можем да стигнем до Бориспол. Изведнъж самолетът направи рязък завой надясно на 180 градуса, електроцентрали изрева появиха вибрации, ние сме станали невероятно бързо вдигнеш скорост на пистата и в точно тридесет сек изключено земята. Бързо и стръмно надолу самолета започна да набере скорост и скоро земната повърхност придоби формата на компютър «Google Earth» екран в голям мащаб - с разноцветни цветни правоъгълници, криви, контури, както и резервоари идеално гладки ленти от пътища. Земята отстранена по-бързо и по-бързо, обектите в него стават по-малки и по това време корабът ни започна да се изброят на крилото си за обрат. И в този момент бях наистина ssykotno! И всичко това, защото аз погледнах през прозореца и видях, че крилото ми като просто спря в един момент и мулти-т машина на oooooochen бавно се превръща в същия тоя крило! Неизразимото чувство. Въпреки това, на маневрата беше бързо приключи, ние започнахме да се катерят, и няколко минути по-късно видях една снимка тук:

Тъй като аз летях на самолети

Зад това беше утринното слънце, а в долната част - това е светло сиво желе. Няколко минути минаха, а на снимката в дъното не се е променило:

Изглежда са всичко, разбира се, шибан! Скорост и като цяло всяко движение да не се чувстват на всички, можете да се отпуснете и да гледате какво се случва по-долу. Десет минути по-късно сиво желе заменя със синьо-бял с големи бучки kiselom:

И точно когато бях готов "да лети до Киев," като се има предвид необятността на родината под крилото на самолета, тъй като капитанът внезапно обяви: "Уважаеми пътници! Нашият самолет започва да намалява за кацане на летището "Borispol". " Как. И когато лети. Не, нещо не е наред тук - ние сме само на двадесет минути, така придоби надморска височина в Донецк! В същото време, облаците стават по-тесни и по-дебели.

Тъй като аз летях на самолети

Пет минути по-късно облаците са били доста близки, някои малки техни представители са летели над равнината, някои - направо на нивото, а след това изпадна в тях напълно. След още пет минути на полет в пудинг стана по-ясна и видях червен Бориспол, която беше обхваната от слънчевите лъчи сутрин:

Те са били наблюдавани самостоятелни къщи, дървета, автомобили. Веднага след като се обърна, за да се скрие камерата, той усети леко докосване, с висока скорост - и веднага интензивно спиране. Минута по-късно самолетът не лети, а просто се плъзна по лентата, след специален камион на паркинг. Пфу! Кацнал.

Като цяло пътуване чувство предизвиква у мен усещането за някаква глобална измама, ако никой всъщност няма да лети, но само се издига до определена височина, а след това се телепортира на правилното място - добре, това не се вписва в главата ми, моето физическо движение на такова огромно разстояние в за толкова кратко време! Въпреки това, по пътя обратно на следващия ден такова чувство, че не е бил там.